Gårdagen

Hejhej, bloggade inte så mycket igår. Orkade inte och de var strömavbrott ett tag också.
Iaf så började gårdagen med att jag och Johanna gick på en promenad, sex km igen! Duktigt duktigt! De var riktigt fint väder ute, förutom att de blåste otroligt mycket! Man höll typ på att blåsa bort.
Min lilla hund Kim med sin käraste ägodel! :D
Johanna och det som är kvar av vägen.
Sedan kom de ännu mera vatten
Och även om Johanna hade påsar på fötterna så gick de inte att komma över, så vi vände och gick hem. Vi hade ju ändå gått hälften :D
Haha åh min lilla knubbis i vattnet C:
Nu sitter jag och käkar lite mat och dricker mumsig cola och ska börja fixa saker inför i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0