Jag vill ha pengar

Åh, jag klickade runt lite och hittade denna fina klänning

Såå fin, har länge velat ha en vit eller puderrosa klänning till sommaren, de blir ju så varmt med bara svarta kläde. Dock har de varit skiit svårt att hitta en klänning som jag velat ha, allaljusa är ju typ student klänningar och de jag vill ha är en enkel vardagsklänning. Som denna! Skulle vara super fin med mina klackar som kommer snart och ett par fina strumpbyxor och kanske en skinjacka? Eller en tunnare för dom varmare dagarna :D
Fast just nu har jag inga pengar, eller jo typ 72 kr. Men får snart måndaspeng och lite andra pengar.

Hoppas den finns kvar för de och om någon känner sig extra snäll kan den ju ta och köpa dennna till mig? Jag skulle bli evigt tacksam!
Blev rätt mycket text om en klänning...Haha aja, de var ju intressant iaf ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0