Rawr!


De är extremöverlevnad på tv med mi superhjälte Bear grylls! Han kan verkligen göra bra tv, dock verkar den ha lite konstig på verkan på mig. Istället för att känna skärk inför alla läskiga och super svåra saker han gör så att vi från soffan ska lära oss att överleva utan en chipsskål i knät, till saken nu, han får mig att vilja springa rätt ut i skogen för att gå vilse och sedan få prova på alla överlevnads tekniker.

Och tro nu inte att skogen är skoningslös bara för att den är i Sverige. Nejnej, den är fylld av rabiesrävar, pest råttor och massa blodsugande mygg!
Men jag kommer aldrig längre än att försöka komma upp ur min rätt så okej sköna soffa, då inser jag att jag inte egentligen gillar rabiesrävar, pest råttor eller blodsugande mygg utan att ligga och låtsas i soffan är mera min stil.
Ta er en titt på Herr Grylls, ni kanske inte gillar de, men ni överlever!

Jag gillar när han tar av sig sin tröja, de ser inte helt fel ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0