Sjukt trött!

Har precis kommit hem från en lång dag i skolan ^^ På idrotten idag så hade vi Body pump, och fy vad jobbigt de var! Fast jätte skönt efter åt. Fast mina armar gjorde ont så fort jag rörde dom ;D Dock kände jag  mig pigg efter åt, förutom i armarna då.
Köpte tröjan idag också, dock blev de en blommig variant. Läskigt, tror de är mitt första blommiga plaggn faktiskt :O Men den var fin,skön och billig :D Lägger upp bilden senare på den ( när jag orkar hålla i kameran)
De har varit jätte fint väder idag, sol och varmt. Gick och var jätte glad efter idrotten för att de var så fint väder.
på bussen hem träffade jag Johanna som börjat praoa på Sub & co, lovade henne att jag skulle komma dit och äta en macka någon gång i veckan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0