Tisdag men känns som en måndag

Hejhej, jag sitter och har engelska just nu. Orkade inte blogga nå igår, även om de var måndag var de ju typ en söndag och alla vet ju att söndagar är skit tråkiga ^^

Så här ser jag ut idag, lockade håret faktiskt och de blev rätt bra. Har inte heller så mycket svart smink som jag brukar ha, känner mig lite naken...Men de blev ändå rätt fint. Lite naket är ju inte alltid fel ;D
Ni får ursäkta att jag ser supersur ut ser också lite härligt pluffig ut om kinderna. Jävla påsk.

Har bara en lektion till idag, skulle egentligen ha haft idrott men känner att jag är förkyld för att vara med så drar hem eftersom de är sista lektionen.
Innan bussen går hade jag tänkt köpa ögonfranslim också, och kanske något annar roligt som man råkar vilja ha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0