Tråkig dag

Hej, just nu ligger jag i sängen med datorn och har super tråkigt! Har jätte lust att gå in någon fin park och fota och abra njuta av fint väder. Fast de går inte här, bara massa slask. Just nu hatar jag att bo här, finns inget roligt att göra.
Jag vill också känna mig fin, var så länge sedan jag kände mig fin. Men mitt hår är typ en röra. Ser ut som någon katt pissat på det, not nice! Ska ta tag i de i morgon och förhoppnings vis blir de bättre iaf :)
Är arg på mig själv att jag inte orkat kladda dit lite färg idag, aja ^^
Åt tacos i dag till middag!  Sjukt gott men åt för mycket så nu är min mage typ jätte stor och tung. Aja de var gott iaf! :D hehe

Min lilla katt har varit hos vetrinären idag och kastrerat sig, fått id märkning och någon spruta. Han var så söt och förvirrad när han kom hem, gick och vinglade och såg lite förvirrad ut :D
I morgon ska jag ut på en promenad, de har jag besämt! Även om de är sjukt tråkigt att gå här ute så ska jag de!

Nu ska jag sluta klaga/skriva så hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0