Blogg tips typ

Måååste bara tipsa om Annies blogg för er som inte redan vetat om den! Har aldrig skrivit om någon blogg tidigare så... Ja men de går nog bra heheh.
Hon är sjukt snygg till att börja med och hennes hår är typ... Gudomligt! Hade dock blivit ännu bättre om de var rosa! Haha.
Hon klär sig också riktigt snyggt!




Borde egentligen sova eftersom jag ska upp tidigt i morgon och så men tror verkligen inte jag kommer lyckas somna, de är så sjukt varmt. Och jag kommer vara väldigt trött på morgonen och just nu känner jag för att slippa trött stressa på med smink och kläder. Så blir nog att vara vaken och ta de lugnt ist!


Kommentarer
Postat av: emmaohman-Drawings

tävla om en jättesnygg earcuff i min blogg;D

2011-06-09 @ 08:43:26
URL: http://emmaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0