Shopping

hejhej, nu sitter jag hemma i mitt lilla rum efter att äntligen ha fått sommarlov! Sjukt härligt mhm.
Vi hade bara avslutning idag i en timme typ så efter de så var jag på stan och shoppade lite, kulkulkul!

Blev två bhar, svarta shorts, en brunaktig klänning, volympuder, läppstift, ögonskugga, mascara, lösögonfransar och body lotion från hm som bara kostade tio kronor! Var tvugen att köpa den!
Hittade dock ingen fin tröja som jag egentligen behöver mest, har typ bara varma vinter tröjor.
Köpte också Redbull och klubbor.... MUUMS :D

Kommentarer
Postat av: wiktoria

hej , har frågestund på bloggen skriv gärna en fråga ! :)

kram

2011-06-09 @ 16:26:59
URL: http://wikiwiktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0