Tillbaka!

Var ett tag sedan jag skrev nå här ser jag ;D Hahah men har verkligen inte orkat och de har inte hänt nå speciellt intressant värt att blogga om precis. Mina dagar av ledighet har innehållt: Åkte till stugan med familjen, ätit, latat mig och spelat sims!
Lite stug bilder:

Gården till stugan med trasiga träd. Stugan är verkligen inte fin men har potential, vi köpte den i slutet av förra sommaren så vi har inte hunnit fixa speciellt mycket där. Nära till vattnet är iaf kul!
De var storm när dagen då vi åkte till stuga, på vägen dit låg de omkul blåsta trädd på vägen, som tur va kom
man förbi iaf. De låg även en grill på vägen och ett växthus upp och ner på en gård. Tydligen hade de varit någon tromb som härjat.


Mot kvällen hade de lugnat ner sig med blåst så jag och Marcus for med båten och fiska!

Monster fick följa med också. Fisk fick han också.


Sen har jag typ ätit lite frukost på altan i de fina vädret.

Blivit glad över randiga strumpbyxor som jag fick av mamma.

Just nu ligger jag i sängen och dör av värmeslag typ. Verkligen inte trevligt. Men lite trevligt med fin fint väder!
I morgon är de sista dagen av skola detta läsår., vi börjar nio tror jag och slutar typ tio? Efteråt blir de shopping!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0