Dag 01 – Ett nytaget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv

Då börjar man väl då.

1. Jag vill i framtiden jobba som psykolog, Dr Sandra Pettersson mhhmm
2. Jag har slagit vad med Johanna och Maria om att jag ska någon gång under mitt liv flytta till USA, annars blir jag skyldig dom hundra kronor var!
3. När jag var yngre ville jag bli polis eller soldat.
4. Jag ville gå lumpen. HAHA.
5. Jag är typ beroende av Coca cola, måste dricka de varje dag, annars känns det fel :C'
6. Jag har spelat The Sims i ca sex år, nörd :D

7. Jag har skoterkort
8. Jag tycker höger sida är skönast att ligga på men kan bara somna när jag ligger på vänster, alltså på sidan.
9. När jag var 16 sökte jag till en skola i Stockholm och skulle flytta dit, själv.
10. Sen jag var liten har jag alltid velat äga en Dodge Viper

11. Jag kan inte spela ett ända instrument, tycker de är skönt, då har jag mer tid till att spela sims :D
12. Jag har aldrig haft hål i tänderna! Duktigt tycker jag :)
13. Jag har sminkat mig sedan jag gick i trean, något sådant tror jag.
14. Jag gillar att se på nyheterna.
15. Jag kan inte ha förkorta naglar, då får jag jätte ont i fingrarna och dom blir röda. WOHO sista! :D

De där var inte lätt haha, jag är inte så väldans intressant :C  Nu ska jag försöka komma på något att göra, HEJDÅ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0