Drömskorna

Jag kunde inte somna så då åkte datorn upp igen. Ligger och dagdrömmer, eller snarare kvällsdrömmer, om mina dröm skor. Vill verkligen ha dom mycket, dock kostar dom kring 2000. Får väl ta och spara riiktigt riktigt länge tyvärr.

Haha, dom är verkligen min drömskor. På riktigt alltså. Drömde om dom inatt. Jag skulle bli stylad av den blonda från Fab five haha och då skulle jag ha dom och en fin fin klänning. Synd att det bara var en dröm >:C
Aja, har fixat designen nu så den inte ser helt hemsk ut iaf, tycker dom borde göra de lättare, får ju ont i huvudet av alla konstiga koder.
Nu ska jag nog försöka sova och förhoppningsvis lyckas med det också :D
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0