I morgon är de fredag!

Sjukt härligt med massa vila, dock ska jag hjälpa morfar och hans sambo Siv att flytta till deras nya lägenhet på lördag så de blir lite slit också men får pengar för de. Så då blir de mer okej :D Känner mig sjukt taggad för fredag, har fixat håret, måste dock fundera på hur jag sak få de att inte se ut som ett ner trampat kråkbo på morgonen, och jag har plockat fram kläder. Är alltid super trött på fredagar, har ingen sovmorgon :(, så brukar vanligtvis bara slänga på mig nå trasor och gå.

Hade hälsosamtal igår och hon sa att jag måste börja äta bättre, gillar inte att äta frukost eller lunch så gör de typ aldrig, heldre dricker jag något gott! :D Ananrs har de inte hänt så mycket i veckan eller så.... jag ska strax sovelisova...Godnatt typ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0