Min dag

Har haft en väldigt ointressant dag idag, hade tänkt färga håret, som blivit piss fult, men orkade inte för jag vaknade senare än jag hade tänkt, får bli till helgen :D Jag har sett klart Criminal minds nu av de som finns att se just nu iaf. Så just nu har jag lite problem med att komma på vad jag ska göra med mitt liv tills nästa avsnitt ;D Haha näe, men de känns konstigt att vara utan dom haha :D
har fortfarande feber, dock är de bättre än tidigare i veckan, tjoho för de! De har varit riktigt fint väder idag också, massa sol! Gick till Birger, affären hära i byn, med hunden och köpte cola och man kände verkligen våren i luften! Skönt!

Kommer nog bli hemma i morgon, igen! Men kommer nog inte hamna så långt bak i skolarbetet då jag kan göra morgondagens lektioner hemifrån, så de gör ju saken lite bättre iaf :D

Där någonstans på marken bor jag!
Nu ska jag försöka sova, har varit små trött hela dagen.
Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0