Sjukt billigt smink!

Åh vad jag älskar att hitta super billiga grejor! Konstigt nog finner jag dom aldrig i Sverige? Iaf, har hittat en sida med jätte billigt smink. Har stoppat massor i min shopping-bag, väntar nu bara på att mamma ska komma hem så jag kan beställa hem de ( mitt kort går ju inte att betala med via nätet)
Gillar att prova nya smink grejer när de är billigt, nya färger, läpstift osv och om de inte funkar slipper man känna att man slösat så mycket pengar :D
Tänker beställa några lösögonfransar, brukar aldrig ha de då jag tycker de känns så dyrt och onödigt men nu har mina visst gått och blivit korta och knubbiga >:C
Fick tipset om sidan hos denna fina blogg :)
http://addiehero.blogg.se/

haha glömde nästan hemsidan, pratar för mycket som vanligt...
http://www.eyeslipsface.co.uk

Hoppas man förstod något som jag skrev, har som sagt feber så de kan ha råkat bli lite grötigt hehe :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0