Tidsfördrift

Vilken svordom använder du mest?
Fan, tror jag eller jävlar.

Äger du en iPod?
Japp dock använder jag inte den längre utan har all musik på mobilen ist ^^

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
vaknar 0600 två dagar i veckan och 0720 dom andra tre :D

Hur många resväskor äger du?
Ingen egen.

Använder du flip-flops?
Förut var jag galen i det, mindre nu.

Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica tror jag, mamma och pappa sköter de dära ;D

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Tar nog helst, ville ju bli fotograf förut ^^

Vilken var den senaste filmen du såg?
definitely maybe, den rekomenderas!

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
Med en vän

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Köpa kläder, skor, en lägenhet och en bil. Beror ju på hur mycket man vinner ^^Spara är bra de med

Har någon någonsin kallat dig lat?
Hahah ja jag är ju de :D

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nope

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
CD- spelare? Haha har inte använt de på tusen åår

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?
Nicki Minaj, helt klart :D

Vad åt du till middag senast?
Fläskfilé och klyftpotatis

Använder du huvtröjor?
Inte ofta men visst händer de allt

Kan du vissla?
Fina truddilutter

Vem var den senaste som ringde dig?
Mamma typ

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Jag blir yr superlätt så typ... Spökhuset :D

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Jag är för snäll ;D

Tittade du på tecknat när du var liten?
Ofc!

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Luleå? Boden är kanske närmare...men fulare. Råneå är ganska nära de med ^^

Hur många syskon har du?

En liten bror

Är du blyg inför det motsatta könet?
Är blyg för typ alla i början, men inte farligt ^^

Vilken film kan du alla replikerna till?
Haha när jag var yngre såg jag En askungen saga varje dag i typ en vecka, så den borde jag ju kunna :D

Äger du några band t-shirts?
Har en Kiss tröja

När flög du senast?
Länge sen :o typ 2009?

Läser du för skojs skull?
Nope

Diskar du din egen disk?
Näe har ju en diskmaskin :D

Har du gråtit offentligt?
Jadå

Har du en stationär dator eller en laptop?
Båda

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja, fast inte alltid ^^

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Jepp, men har inte kommit på vad bara ^^

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Inget måste men de är ju snällt, gratis är ju extra bra!

Kan du kasta macka?
Nej :C

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nope

Vad har du med dig in på bion?
Popcorn eller godis och STOR cola :D

Vem var din favoritlärare och varför?
Jag har typ ingen just nu, tycker alla är lika bra. Haha låter så rar, men har inte hunnit bestämma mig ännu ^^

Vad har du för väder?
SOLIGT så fint att man borde vara ute

Har du en blogg?
Tydligen

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Svenska just nu ^^

Gillar du att flyga?
JA älskar de!

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Rolig, lite knasig kanske men inte för knasig typ....Jag vet inte

När sov du senast på golvet?
Under lovet när jag var i Linns stuga, fast hade en madrass också ^^

Om du har körkort, när fick/tog du det?
Har skoterkort? Men inte körkort

Vilken är din favoritdrink?

Cola :D

Gillar du din boende-situation?
Näe, skulle gärna bo i en helt egen lägenhet.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
6-8 timmar brukar funka bra.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?

Skoldagarna är väl rätt stressiga men inte jätte ^^

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
När jag gick typ nian, men inte så mycket ^^

Vilken är din favoritfrukt?
Mango och jordgubbe

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Njae, köper ju helst de med lite i.

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
18. Gammal.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ibland, stor bokstav är viktigt ^^

Tror du på liv på andra planeter?
Jo men inte typ aliens. Men typ kryp och växter.

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Marcus antar jag ^^ 

Tror du att Gud är man eller kvinna?
Tror inte alls på Gud men skulle vara en big surprise om de visade sig att Gud fanns och att de var en kvinna.

Vad var det senaste du åt?
Två mackor med philadelphia på<33

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?

Motsatta tror jag

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Har ingen aning, dom tyckte väl de var hett.

Gillar du senap?
Nej

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Ehm... Aja?

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Kanske, de ser ju så spännande ut. Men verkar så läskigt.

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Ingen aning... Vill känna igen mig i Bones men hon är för smart -.-

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Från Tradera ett linne.

Tycker du om att krama folk?
Ja

Äger du en digitalkamera?
Jepp

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Eliot från Scrubs och Britney spears  haha

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja faktiskt 

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Ingen ^^

Tycker du att du är attraktiv?
Näe, men jag ser ju iaf inte ut som en röv. Så de ska jag väl vara glad för.

Vad är du allergisk mot?
Mjölk.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Ibland om de är äckligt.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Pappa ville att jag skulle heta Viking. Om jag var en kille alltså.



Tog sin lilla tid haha, nu ska jag dra till Herr Birger och köpa cola!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0