dubdubido

Jag har kommit hem nu, blev en bra stund i fågeltornet med Johanna. Riktigt trevligt :D Färden dit var ett litet äventyr med hoppande över stooora diken och se upp för storspovar.
Jag tog med mig mina kameror men de blev inga bilder, varför? Jo jag glömmde stoppa i kort i båda.
Typsikt ja. Men de var trevligt iaf! :D
Nu är jag lite trött och funderar på om jag ska äta någon middag, är inte speciellt hungrig... Ska iaf se Wall-E, så gullig film :D Och de har gått nog länge nu sen sist jag såg den att de går bra ^^

Nöjd liten Sandy!

Kommentarer
Postat av: Addie

re; haha vilken tur att du kan såntdär haha!

tack!

2011-05-07 @ 18:58:52
URL: http://addiehero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0