Fördelar

Fördelar med att bo på landet: Om du bara har en lektion kan du fråga läraren om att få jobba hemma den lektionen eftersom de är så svårt att ta sig till och från skolan!
Haha så jag har varit hemma hela dagen idag och chiiiillat! Stört skönt. Dock sov jag väldigt länge men konstigt. Jag Kände mig typ aldrig trött när jag sov eller försökte somna men när jag öppnade ögonen eller försökte kliva upp ja då blev jag sjukt trött, super konstigt?
Har inte orkat blogga nå idag, varför vet jag inte.

Nu sitter jag iaf och ser på Jersey Shore! Så grymt. Funderar på att bli lite brun jag med, man blir lite sugen. Liksom jag har alltid varit super blek och fet haha. Så kan ju kanske vara kul att försöka brun och smal ist?
Hahah, ja de skulle inte vara fel de :D

Sjukt sköna människor! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0